شیوع موهای ناخواسته و زائد روز به روز بیشتر می شود بنابراین روشی که بتواند با سرعت و با حداقل عوارض این مشکل را حل کند از نیازهای ضروری هر مرکز زیبایی است. در لیزر مو یک نور تک رنگ که بیشتر در رنگدانه سیاه مو یعنی ملانین جذب می شود به سطح پوست تابانده می شود و با جذب عمده ریشه مو سبب سوزاندن ریشه مو می شود . تجربه ثابت کرده است که لیزر موثرترین، کم عارضه ترین و در عین حال در طولانی مدت ارزان ترین روش کاهش دائمی موی زائد است. در میان تکنولوژی و دستگاههای مختلف لیزر، لیزر الکساندرایت شرکت کندلا candela به نامGentle Maxبه اذعان تمام پزشکان مجرب در این زمینه کاربردی ترین و موثرترین دستگاه لیزر موی زائد می باشد زیرا:

*در عمل سریعترین لیزر موهای زائد است.

*نیازی به مالیدن ژل در سطح بدن ضمن لیزر نیست.

*بزرگترین سایز منطقه لیزر در میان دستگاههای لیزر را دارد.

*سیستم سرد کننده منحصر به فردی دارد که همزمان با لیزر پودر سردی روی منطقه لیزر می پاشدکه سبب سرعت و سهولت و حداقل درد می شود.

*به علت همین سیستم سرد کننده درد قابل توجهی ندارد و امکان لیزر به سریعترین شکل ممکن امکانپذیر است.

*در شفاف سازی و بهبود و قوام پوست موثر است معمولا بیماری که قبلا تحت درمان  با Gentle Max قرار گرفته باشد عملا" دستگاه دیگری را قبول نمی کند.

⚠️ ليزري‌ها نکات زیر را رعایت کنند 

1) هر گونه بيماري پوستي يا غيرپوستي و حساسيت‌هاي احتمالي كه در گذشته داشته‌ايد يا در حال حاضر تحت درمان هستيد، بايد حتما با پزشکتان مشورت کنید. 

‌2)  اگر سابقه تبخال يا عفونت‌هاي مكرر پوستي در محل تحت درمان با ليزر داريد، به پزشکتان اطلاع دهید 

‌3) اگر دارويي را به طور مرتب استفاده مي‌كنيد، حتي اگر آن دارو قرص سردرد معمولي يا قرص جلوگيري از بارداري باشد، بايد پزشكتان را در جريان قرار بدهيد.

4) همه آزمايش هاي هورموني و غير هورموني‌تان را پزشكتان بايد ببيند. اختلالات هورموني شما حتما بايد پيش از درمان با ليزر، تحت بررسي و درمان قرار بگيرد.

‌5) كندن موها با موم و موچين و اپيلاسيون و الكتروليز تا 6 هفته قبل از ليزر و نيز در فواصل جلسات ليزر اكيدا ممنوع است اما تراشيدن موها با تيغ مانعي ندارد. 

‌6) استفاده از كرم موبر اگر چه مانعي ندارد ولي به دليل احتمال بروز واكنش هاي حساسيتي، بهتر است از استفاده‌اش پرهيز كنيد.

7) از يك ماه پيش از شروع ليزر و نيز در فواصل جلسات ليزر بايد اكيدا از آفتاب پرهيز كنيد و كرم ضد آفتاب بزنيد. استفاده از فراورده‌هاي اتوبرنزه، قبل از شروع ليزر و در فواصل جلسات ليزر ممنوع است.

8 )در صورت وجود آفتاب سوختگي در محل تحت درمان با ليزر، احتمال بروز عوارض جانبي نظير زخم و تاول پوستي بيشتر مي شود و احتمال اثربخشي ليزر كمتر مي‌شود. معمولا اگر منطقه مورد نظر دچار آفتاب سوختگي باشد، اصلا ليزر انجام نمي‌گيرد.

9) روز انجام ليزر، هر گونه آرايش كردن و كرم زدن ممنوع است. منطقه مورد درمان بايد كاملا شسته و تميز باشد